»Z ikonoklastično vajo dekonstrukcije ponavljajočih se gibov razkriva neznansko kompleksnost nasprotujočih si čustvenih vzgibov, ki so v ozadju ustvarjalnega procesa. Nezavedne vsebine se pojavljajo med spominjanjem neizživetih, neuresničenih izkušenj in ustvarjajo sanjsko vzdušje, v katerem umetnica sublimira željo po doseganju popolnosti, dokler ta ne izzveni.«
»Z ironijo podčrtana mojstrska dekonstrukcija romantične ljubezni.«
»Vsak gib šteje.«
»Predstavil dekonstrukcijo in rekonstrukcijo izgubljenih arhivov Jugoslavije kot perspektivo drugačne prihodnosti.«
»Je padec v praznino, sekunda popolne negotovosti, je trenutek, ko narediš korak, da bi stopil na oder. To je stanje zamaknjenosti, ki nam omogoča imaginarno potovanje v času. Tja, od koder lahko zavestno dostopamo do podrobnih fragmentov lastnih izkušenj, ki jih naša preteklost pogosto ljubosumno varuje v nezavednem, da bi našli ravnovesje, v katerem lahko v svoji krhkosti domnevamo, da je to, kar nam je v določenem obdobju pomenilo neuspeh, neodtujljivi del naše sedanjosti. Morda nas prav ta trenutek najbolj približa temu, k čemur smo vedno stremeli.«
»Vse začne z gibom – z instinktom, ki ga imamo vsi – in ples je gib, izpopolnjen za sporazumevanje. Brezhibna tehnika je pomembna in impresivna, a nazadnje je pomembno le to, kar plesalec z gibom izrazi.«
»Gibe erotične bestialnosti in kretnje težke brezsramnosti.«
»Gib je univerzalna govorica, ki pripada vsem.«
»Na ta način bodo Jurčičeva dela postala odslikava sodobne družbe, posamezniki pa se bodo preizkusili v vlogi pisca.«
»Projekt tako kaže avtoričin poskus prenosa virtualnega performansa, namenjenega specifični publiki v galerijski kontekst, ob čemer se postavljajo vprašanja o načinih pristopanja k slednjemu, odpira pa tudi vprašanje o sami uspešnosti performansa.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju